Σινεμά: H Ελλάδα μετατρέπεται σε κυρίαρχο brand - Η εκρηκτική αύξηση των γυρισμάτων στη χώρα φέρνει δυνατά έσοδα

Από τα πλάνα του «Rise» στα Σεπόλια μέχρι τα γυρίσματα του «Glass Onion» στο Πόρτο Χέλι και τις Σπέτσες, αλλά και την είσοδο του «Maestro» στο Netflix, τα ποσά που έχουν επενδυθεί το τελευταίο διάστημα στην Ελλάδα για την παραγωγή οπτικοακουστικών έργων αγγίζουν τα 340 εκατ. ευρώ.
Ήδη από το 2021 το Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ) υποδέχθηκε 79 αιτήσεις για υπαγωγή στο cash rebate. Ο αριθμός αυτός εκτοξεύθηκε το 2022 µε 137 αιτήσεις για εγχώριες και ξένες παραγωγές, μεταξύ αυτών έργα μεγάλου προϋπολογισμού, µε διεθνή αντίκτυπο.
Τα στατιστικά στοιχεία κάνουν τους ειδικούς του κλάδου να μιλούν για «έκρηξη» κινηματογραφικής παραγωγής στη χώρα µας και για μια μοναδική ευκαιρία να αποκτήσει φήμη ο πολιτιστικός τουρισμός.
Δείτε περισσότερα στα parapolitika. gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ελληνικό ποδόσφαιρο: Μην ξεχάσουμε να διαφημίσουμε τη χυδαιότητά μας στους Ευρωπαίους!
- Κόμπι Μπράιαντ: Εκείνο το κεφάλαιο που ήθελε να επανακολλήσει τον αχίλλειο
- Ολυμπιακός: Η μοναξιά του σχοινοβάτη
- Μεταγραφή Μαντσίνι: Ο κακός χαμός με απάντηση Παναθηναϊκού στη διαρροή της ΑΕΚ
- Φίλος Άλκη Καμπανού: «Κοκκάλωσα όταν είδα το δρεπάνι. Δέχθηκα πολλές μαχαιριές»